Tuesday, August 23, 2011

Fukken Comixed (STAR WARS Episode 3) "Kostume"

Maaf sebab lewat post entry untuk hari ni. Hari ni aku sangat busy sebab nak siapkan draft proposal untuk thesis aku dan disebabkan aku kekurangan idea pagi tadi. Tengah-tengah malam camni baru nak keluar idea, aneh kan? Hahaha...okeh, comixed kali ni aku ambik dari filem Star Wars Episode 3: Revenge of The Sith. Aku baru sedar filem ni banyak bleh buat lawak. Harap korang enjoy untuk comixed pertama dari Star Wars ni. Kthanxbai!







5 comments:

aamalinaazman said...

hahahahhaa
sengal!
adoiii
nak follow sini juge
salam kenal =]

Anonymous said...

sempoi r ending die...lol

alfsfr.ali said...

phewitt..

comel gila.. helo kitty doo!!!

hahahahaha..

K said...

haha, nice. trolololol XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...