Monday, August 29, 2011

Fukken Comixed! RAYA SPESEL!

Salam buat semua pembaca blog FuKKenLoL! Aku disini mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kat korang semua. Mintak maaf zahir dan batin banyak-banyak kalau ada entry-entry aku selama aku menjadi blogger ni menggugat emosi korang semua.Harap korang semua enjoy sakan bersama keluarga,saudara-mara korang dan kawan-kawan korang nanti. Kalau nak balik ke kampung halaman tu, hati-hatilah ye, ingatilah orang yang tersayang....Last but not least, THANK YOU for Supporting this BLOG!!! LOVE U ALL!



2 comments:

RepublicAku said...

raya la apahal tak raya...keh3

Jayz Jordan said...

Nak buat RM1200 dalam 3 hari? Satu malam pun boleh. Tak susah pon. Modal tak payah cakap la..memang free. Jom cekidaut.
http://YouthToEarn.com/?ref=73697

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...