Sunday, August 21, 2011

Fukken Comixed (Lagenda Budak Setan) "Peluk"

Asyik-asyik buat comixed dari cerita Boys Over Flower dengan KL Gangster...boring gak kan? Pasni aku nak try buat comixed dari cerita Lagenda Budak Setan pulak. Filem ni agak mencabar sebab susah nak cari scene yang boleh dibuat lawak, so aku kena ulang-ulang la tengok filem ni sampai la otak aku boleh ejakulasikan idea-idea bernas untuk buat comixed lawak dari filem ni. So, kalau korang ada idea nak buat lawak dari filem ni, share la kalau boleh ok? Nanti aku akan buat dan kredit atas nama korang...ciaoo~


Comixed Lagenda Budak Setan aku untuk percubaan pertama kalinya....ntah lawak ke tak, aku pun tak tahu..hehe



3 comments:

oranglidi said...

camharam. hahahhaha. smpai berputar2

aamalinaazman said...

hahahaahahahah
mengong
nak main mery go round ke hape..heheheh

Ibu Ammar said...

hahaha, aku pun penin daaa. lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...