Saturday, August 13, 2011

Fukken Duckface!

Kalau korang bukak Facebook atau mana-mana laman web sosial, mesti korang pernah nampak ada orang ambik gambar dengan mulut muncung macam nak cium pipi orang. Rasa menyampah dan nak tampar laju-laju kat pemilik gambar tu. Aku rasa agak annoying la tengok orang amik gambar camtu. Kalau perempuan amik gambar camtu, aku rasa perempuan tu agak gedik dan bajet CUTE (alolololo). Itu perempuan, kalau lelaki pulak? Oh my GAWD!..Aku rasa nak tuduh mamat-mamat ni sebagai homo pulak!


Tanpa melengahkan masa, untuk entri kali ni, aku share kat korang gambar-gambar mulut muncung atau bahasa penjajahnya DUCKFACE. Buat masa ni, aku tunjuk gambar-gambar nun dari luar negara je. Nanti kalau aku ada masa, aku nak stalk FB kawan-kawan aku yang ada buat muka itik ni...hahaha..enjoy bitch!




OH My Gawd! Ini sangat UGLY beb!


Rasa nak tampar laju-laju!









Last but not least....ni la gambar yang paling FUKKEN LoL!!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...