Sunday, November 6, 2011

Restoran yang bertemakan tandas di China

Restoran tandas ni dibuka oleh Wan Tzi-wei di Taipei,Taiwan pada tahun 2004. Lama kelamaan, restoran tandas ni mula berkembang maju dan mempunyai banyak cawangan di seluruh Taiwan,Hong Kong dan China. Dah namanya restoran tandas kan? So, dalam restoran ni banyak la benda2 yang berkaitan dengan tandas seperti kerusi yang berbentuk mangkuk tandas dan aiskrim yang berbentuk TAHIK!!


Dear Chinese/Taiwanese/Hong Konger....Y U NO ACT NORMAL LIKE EVRYBODY ELSE??!!



















4 comments:

CintaZulaikha said...

erkkkkk...iuuuuuuuuu~~

idea kreatif tak bertempat namanya nih...huhuhu

IqaNi said...

ni restoran kira ok lah tu! ada satu entry ni saya baca yg anda boleh berak sambil makan dekat restoran mana tah. eeeiii..

Qiraf said...

ohoo!! ade ke? tu memang giler pengotor!

Alieza Dayasari said...

hai...
OMG.... selera plak nk makan...
nice n sempoi ar entry ni.
apa2pun..
singgah usha entry usha iklan. sama2 tmbh tabung blog.
jom singgah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...