Tuesday, September 6, 2011

Fukken GIF #1

Hello Peeps! Sorry lama tak update. Maklumlah musim raya la katakan..hahaha. Okay. Seperti yang korang tahu, kebanyakkan entry-entry dalam blog ni sudah didominasi oleh COMIXED. Berdasarkan feedback yang aku baca, mostly semuanya feedback yang positif. Terima kasih banyak-banyak kat korang yang sudi support blog ni. Aku akan sentiasa buat Comixed untuk blog ni demi menghiburkan korang semua =D

Okayh..untuk kali ni, aku nak buat satu pembaharuan untuk kandungan blog ni. Aku nak buat satu lagi kategori baru dalam blog ni iaitu "Fukken GIF!". Bulan lepas, aku penah buat entry pasal Gif Lisa Surihani yang kopipes dari takkesah.tumblr.com. Ramai orang suka entry tu. Kali ni, aku nak buat GIF buatan sendiri yang diekstrak secara random dari scene-scene movie atau drama yang pernah korang tengok sebelum ni.

Untuk entry Fukken GiF yang pertama, aku persembahkan GIF dari drama Korea iaitu CITY HUNTER. Khas untuk peminat Lee Min Ho.Hehehe...





P/s: Hope internet connection korang laju gile supaya dapat tengok entry nih. Entry ni memang berat nak loading...huhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...