Friday, September 9, 2011

Fukken Comixed Edisi Cukai Topup 6 Peratus (300)

So guys n girls. Isu apa yang hangat diperkatakan sekarang ni? Yeah! Exactly! Isu cukai topup 6 peratus tu. Macam bangsat kan? Nak beli topup RM10, kena bayar RM10.60!!!! Apa kejadah ni? Ofkoz, kalau anak orang kaya memang la tak heran sangat kalau setakat 60 sen ni. Tapi camne pulak kalau orang-orang susah? Lebih-lebih lagi remaja-remaja yang belajar kat IPT tuh. Oh my! Malas la nak cakap banyak. Nanti ada yang datang cakap..


"Alaa Qiraf! Ko ni memang tak tahu bersyukur! Bersyukur la sikit yang harga topup kita lebih murah dari negara Zimbabwe, Micronesia, Mongolia, Papua New Guinea, Bangladesh dan segala-galanya!"...


Nayh~ orang ni cakap senang, tak pernah rasa susah. Watever, layan comixed khas edisi isu cukai topup nih! Enjoy!



7 comments:

Add Remove Block said...

hahaha ... x dia cakap 'kita org xder coverage telco la kita orng pakai khidmat burung merpati' hahahaa ... :)

Silent Voice said...
This comment has been removed by the author.
Silent Voice said...

mmg hati keras lbh dari batu...hahah

second blog update

Belle taya said...

haha..LOL..btul2..60sen tu pun bharga taw..myusahkan btul cukai2 ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...