Wednesday, April 4, 2012

Kereta perisai Marauder

Bulan aku nyaris-nyaris kena langgar oleh seorang pemandu faggot yang naik Hummer warna putih. Agak bullshit sebab mentang-mentang kereta dia besar, suka hati je dia memandu dengan bahaya sehingga mengancam nyawa aku yang menunggang motor honda wave dash repsol edition ni. = (

Oleh yang demikian, aku cuba mengumpul wang untuk membeli kereta perisai Marauder ni demi membalas dendam terhadap kereta Hummer putih tersebut. Hey? Kalau Datin Rosmah boleh kumpul wang sejak dari kecil untuk membeli rantai dan gelang emas, apesal aku tak boleh? Menabungkan amalan mulia....

Yang mana tak kenal dengan kereta perisai Marauder ni, boleh tengok gambar-gambar kat bawah ni. Doakan aku supaya hasrat aku tercapai untuk memiliki kereta ini. Amin


















3 comments:

Unknown said...

impian yang memberikan inspirasi. tapi nak drive kreta ni perlu LESEN yang khas x? mueheheh

Orang Akaun said...

gila!

beli 2..bagi aku 1..

Qazfashop said...

gile kentang driver tu

tp idea best ni...=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...