Sunday, July 1, 2012

Koleksi gambar photoshop yang GENIUS!

Aku seorang penggemar Photoshop. Mostly semua special effect comixed2 dalam blog ni aku buat dengan Photoshop. Masa aku buat kerja dalam ofis pun, aku tetap gunakan photoshop untuk design brochure ataupun pamplet. Hidup bosan tanpa Photoshop...(pfftt)

Disini aku nak kongsikan kat korang antara artwork2 photoshop yang genius aku jumpa masa tengah surfing tadi. Sungguh. Karya-karya mereka membuatkan aku teruja. Akan aku jadikan karya-karya mereka untuk dijadikan inspirasi aku untuk terus berjaya dalam dunia edit-mengedit gambar ni.

Mana tahu, satu hari nanti aku boleh gambar super impose terhadap artis-artis tempatan kan? Sehingga karya super-impose aku tu jadi sumber-sumber fitnah untuk blog-blog gosip hiburan diluar sana...^__^










Sumber: http://all-funny.info/photoshop-experts#212

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...