Sunday, January 29, 2012

Iklan: Social Media Awards 2012


Sekarang ni, blog FukkenLoL berada di tangga teratas untuk kategori "MOST FUNNIEST BLOG". Agak amazing bagi aku sebab tak sangka dapat bertahan di tangga no.1 untuk beberapa hari. Time kasih banyak2 kat sesiapa yang secara suka rela vote blog aku belum lagi sampai setahun ni. Masa aku tengah taip untuk entry ni, vote yang aku dapat adalah 147 biji. Sekarang ni masih lagi leading dalam kategori tu (xtually dah semakin hampir kena pintas oleh TUBELAWAK,hahaha..they r awesome...maklumlah otai). Memang aku excited giler la join award ni sbb ni la award yg pertama skali aku join. Hahaha...memang terasa gila dia punya competition...

So, kepada semua random readers yang lama or yang baru kenal blog ni. Aku yang bernama Fariq bin Abdullah ni ingin mengajak korang yang belum undi blog FukkenLoL, silalah undi blog aku ni sekiranya kandungan blog ni terutamanya comixed2 aku yang tak senonoh tu berjaya membuatkan korang gelak sakan. Kalau tak gelak pun, koman2 senyum kambing pun jadik la.

http://www.socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=23


Korang klik la kat link tu, pastu vote la blog ni. Kalau aku menang award ni, aku berjanji akan buat yang terbaik untuk korang semua. Bagi korang gelak, senyum dan happy masa korang stress. Aku akan cuba hasilkan comixed bangang yg akan membuatkan korang tercabut tulang sum-sum..


VOTE OK!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...